wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Warunki gwarancji Oleo-Mac
Dane kontaktowe

Inter-Pol Marcin Hejmowski

ul. Stefczyka 12
84-200 Wejherowo
woj. pomorskie
 
NIP 588-186-05-37    
REGON 220132843
kom.:  604 340 693,  664 014 183

Godziny działania sklepu:
codziennie 9.00 - 17.00, w soboty 9.00 - 13.00
Systemy płatności
  • PayU
  • Przelewy24
Promocje
Polecamy
ISEKI SXG 216 H SILNIK 2 CYL. 16KM DIESEL

ISEKI SXG 216 H SILNIK 2 CYL. 16KM DIESEL

Zapytaj o cenę
Iseki SXG 216 to kosiarka traktorowa przeznaczona do użytku profesjonalnego, dedykowana firmom usługowym zajmujących się koszeniem zieleni publicznej, obiektów sportowych, parków i osiedli. Wysoką wydajność i trwałość oraz niskie koszty eksploatacji…
Zestaw noży do wertykulatora Viking LB 540 / LE 540

Zestaw noży do wertykulatora Viking LB 540 / LE 540

192 zł
Oryginalny zestaw noży  tnących do urządzeń firmy VIKING Zastosowanie: LB 540 LE 540   Zestaw zawiera 6290007100/1
Nóż 55 cm Toro  20955, 20956, 20958

Nóż 55 cm Toro 20955, 20956, 20958

269 zł
Oryginalny nóż tnący do kosiarek firmy TORO Nóż o długości 55 cm Zastosowanie:   TORO 20958 TORO 20955 TORO 20655 TORO 20956   Numer artykułu 108-9783-03  lub 131-9683-03

Warunki gwarancji Oleo-Mac




alt

Niniejsze warunki gwarancji dedykowane są dla sprzętu marki Oleo-Mac dystrybuowanego przez
Victus Emak Sp. z o.o.


1. Producent udziela gwarancji na swoje wyroby na okres.

Rodzaj urządzenia Zastosowanie
konsumenckie pozostałe
pilarki łańcuchowe Oleo-Mac, kosy Oleo-Mac, kosiarki Oleo-Mac 3 lata 1 rok
Pozostałe urządzenia 2 lata 1 rok

 

Warunkiem zachowania 36 miesięcznego okresu gwarancji jest dokonanie dwóch, płatnych przeglądów urządzenia w autoryzowanym punkcie serwisowym - przed upływem 12 oraz 24 miesięcy od daty zakupu.
Silniki spalinowe innych Marak (Briggs&Stratton, Honda, Kawasaki, Subaru itp.) oraz przekładnie hydrostatyczne są objęte odrębną gwarancją producenta. Szczegóły dotyczące warunków gwarancji zawierają odrębne instrukcje wymienionych podzespołów.

alt

2. Gwarancja obejmuje wszystkie uszkodzenia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji wynikające z ujawnienia się w tym okresie ukrytych wad materiałowych, montażowych lub technologicznych.

3. Personel techniczny przystąpi do naprawy w czasie, na który pozwolą wymagania organizacyjne, zawsze najszybciej jak to możliwe.

4. Naprawa gwarancyjna może zostać dokonana wyłącznie na podstawie ważnej karty gwarancyjnej. Brak karty lub jej unieważnienie wykluczają odpowiedzialność gwaranta z tytułu udzielonej gwarancji.

5. Użytkownikowi przysługuje odwołanie od decyzji punktu serwisowego dotyczącej kwalifikacji zgłoszonej awarii. Odwołanie musi zostać złożone wyłącznie w formie pisemnej wraz z kompletem dokumentów stwierdzających przebieg dokonanych napraw oraz opisem stanu technicznego urządzenia w momencie pierwotnych oględzin dokonanych przez punkt serwisowy.

6. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas niezbędny do dokonania naprawy gwarancyjnej.

7. Punkt napraw jest zobowiązany do dokonania wpisów dotyczących zakresu napraw gwarancyjnych oraz odpłatnych w niniejszej karcie gwarancyjnej.

8. Na wykonane naprawy odpłatne gwarant udziela 3 miesięcznej gwarancji pod warunkiem dokonania naprawy w warsztacie gwaranta.

9. Naprawie gwarancyjnej nie podlegają: uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwej eksploatacji, uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania urządzenia do celów, do których nie jest przeznaczone, uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe na skutek zastosowania niewłaściwego transportu lub przechowywania, uszkodzenia powstałe na skutek braku konserwacji, elementy, które uległy zużyciu eksploatacyjnemu w trakcie prawidłowej eksploatacji.

10. Gwarancja traci ważność na skutek zmian konstrukcyjnych lub przeróbek dokonanych przez użytkownika, na skutek stwierdzenia przez punkt serwisowy ingerencji wewnątrz urządzenia przez osoby nieuprawnione, na skutek zerwania lub demontażu blokad regulacyjnych gaźnika, w przypadku stwierdzenia dokonania wpisów w karcie gwarancyjnej przez osoby nieuprawnione.

11. Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne oraz ulegające zużyciu w trakcie obowiązywania gwarancji takie jak: noże tnące, piasty noża, śruby noża, filtry, koła jezdne, paski klinowe, powłoka lakiernicza wnętrza korpusu kosiarki, świece zapłonowe, głowice żyłkowe, elementy układu tnącego (bęben sprzęgła, łańcuch, prowadnica), lance, listwy tnące nożyc do żywopłotu, akumulatory, itp.

12. W zakres naprawy gwarancyjnej nie wchodzą czynności regulacyjne oraz konserwacyjne.

13. Uszkodzenia takie jak zatarcia silnika, skrzywienie lub pęknięcie wału korbowego, zerwanie wpustu koła magnesowego lub piasty noża nie podlegają naprawie gwarancyjnej.

14. W przypadku gdy punkt serwisowy nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, użytkownik ma obowiązek poinformowania o tym fakcie gwaranta. Odmowa wykonania naprawy przez punkt serwisowy musi być wpisana w kartę gwarancyjną. W przypadku nie uznania przez gwaranta naprawy jako gwarancyjnej koszty naprawy i transportu pokrywa reklamujący.

15. Wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej części zamienne są własnością gwaranta.

16. Reklamację należy zgłaszać w najbliższym autoryzowanym punkcie serwisowym lub bezpośrednio u gwaranta. Zgłoszenie reklamacji w punkcie sprzedaży może spowodować wydłużenie czasu naprawy.

17. W trakcie odbioru urządzenia po naprawie gwarancyjnej użytkownik ma obowiązek sprawdzić zgodność dokonanych wpisów w karcie gwarancyjnej ze stanem faktycznym oraz upewnić się czy odbierane urządzenie jest kompletne i nieuszkodzone. Punkt napraw ma obowiązek uruchomienia urządzenia przed przekazaniem po naprawie użytkownikowi.

18. Punkt serwisowy ma prawo pobrać opłatę za dokonanie czynności konserwacyjnych, które należą do obowiązków użytkownika, a wymagają ich dokonania przed przystąpieniem do naprawy. Punkt napraw ma obowiązek wymiany na koszt użytkownika wszystkich elementów zapewniających bezpieczeństwo pracy, które uległy uszkodzeniu w trakcie eksploatacji niezależnie od zgody wyrażonej przez użytkownika.

19. Bieżąco aktualizowana lista punktów serwisowych znajduje się na www.victus.pl
20. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

21. Koszty nieuzasadnionej reklamacji pokrywa reklamujący.

22. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

23. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu powinny zostać natychmiastowo zgłoszone przewoźnikowi pod groźbą utraty gwarancji.

24. Gwarancja nie obejmuje ewentualnych szkód wyrządzonych bezpośrednio lub pośrednio osobom lub rzeczom z powodu usterek w urządzeniu lub wynikłych z przedłużonego przestoju pracy urządzenia.


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu