wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Warunki gwarancji Stiga
Dane kontaktowe

Inter-Pol Marcin Hejmowski

ul. Stefczyka 12
84-200 Wejherowo
woj. pomorskie
 
NIP 588-186-05-37    
REGON 220132843
kom.:  604 340 693,  664 014 183

Godziny działania sklepu:
codziennie 9.00 - 17.00, w soboty 9.00 - 13.00
Systemy płatności
  • PayU
  • Przelewy24
Promocje
Polecamy
ISEKI SXG 216 H SILNIK 2 CYL. 16KM DIESEL

ISEKI SXG 216 H SILNIK 2 CYL. 16KM DIESEL

Zapytaj o cenę
Iseki SXG 216 to kosiarka traktorowa przeznaczona do użytku profesjonalnego, dedykowana firmom usługowym zajmujących się koszeniem zieleni publicznej, obiektów sportowych, parków i osiedli. Wysoką wydajność i trwałość oraz niskie koszty eksploatacji…
Zestaw noży do wertykulatora Viking LB 540 / LE 540

Zestaw noży do wertykulatora Viking LB 540 / LE 540

192 zł
Oryginalny zestaw noży  tnących do urządzeń firmy VIKING Zastosowanie: LB 540 LE 540   Zestaw zawiera 6290007100/1
Nóż 55 cm Toro  20955, 20956, 20958

Nóż 55 cm Toro 20955, 20956, 20958

269 zł
Oryginalny nóż tnący do kosiarek firmy TORO Nóż o długości 55 cm Zastosowanie:   TORO 20958 TORO 20955 TORO 20655 TORO 20956   Numer artykułu 108-9783-03  lub 131-9683-03

Warunki gwarancji Stiga




alt

Niniejsze warunki gwarancji dedykowane są dla sprzętu marki STIGA dystrybuowanego przez GGP Polska Sp. z o.o., z wyłączeniem sprzętu z serii Stiga Titan wraz z akcesoriami.
 
Firma GGP Polska Sp. z o.o.  dla sprzętu oznaczonego w karcie gwarancyjnej udziela gwarancji, że urządzenie jest wolne od wad materiałowych, montażowych. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej – obszar Rzeczypospolitej Polskiej.



1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu (materiałowych, montażowych).

2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych, montażowych.

3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi dla sprzętu marki STIGA:

a) zakup konsumencki:
3 lata*: z wyłączeniem urządzeń SGS60, traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami oraz robotów koszących*
2 lata lub 300 motogodzin* (w zależności co nastąpi wcześniej): urządzenia SGS60, traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami,
gwarancja wydłużona 3 lata lub 300 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej) *, a dla sprzętu z serii PRO – 3 lata lub 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej)*: dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami.
Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest sprzedaż, montaż i uruchomienie w.w. sprzętu przez autoryzowanego przez GGP
Polska Sprzedawcę STIGA. Obowiązek bezpłatnego (z wyłączeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych) uruchomienia i instruktażu użytkowania sprzętu spoczywa na sprzedawcy i winien odbyć się w obecności Nabywcy. Fakt przeprowadzenia w.w. czynności winien być potwierdzony i odnotowany w karcie gwarancyjnej.
2 lata*: roboty koszące Stiga Autoclip

b) zakup komercyjny:
1 rok*: z wyłączeniem traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami oraz robotów koszących
1 rok lub 300 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej)*: traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami
gwarancja wydłużona 2 lata lub 500 motogodzin dla sprzętu z serii PRO (w zależności co nastąpi wcześniej)* dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami.
Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest sprzedaż, montaż i uruchomienie w.w. sprzętu przez autoryzowanego przez GGP Polska Sprzedawcę STIGA. Obowiązek bezpłatnego (z wyłączeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych) uruchomienia i instruktażu użytkowania sprzętu spoczywa na sprzedawcy i winien odbyć się w obecności Nabywcy. Fakt przeprowadzenia w.w. czynności winien być potwierdzony i odnotowany w karcie gwarancyjnej.
2 lata*: roboty koszące Stiga Autoclip

4. Tabela okresów gwarancyjnych dla jednostek silnikowych.
alt


6. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

7. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu i kartą gwarancyjną, w autoryzowanym zakładzie serwisowym lub miejscu zakupu niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności.

8. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (Art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych).

9. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 7 i 8, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.

10. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o czas usunięcia wady przez gwaranta.

11. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 10 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym.

12. W przypadku naprawy odpłatnej lub nieuzasadnionego zgłoszenia reklamujący ponosi koszt weryfikacji uszkodzenia, ewentualnej naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.

13. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar, itd.

14. Ochroną gwarancyjną nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu niezgodnej z instrukcją obsługi.

15. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
a) czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją, przewidziane w instrukcji obsługi do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu (niezgodnej z instrukcją obsługi),
c) uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej niezgodnej z instrukcją obsługi,
d) uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych,
e) uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
f) uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
g) usterki związane z przewodem ograniczającym Stiga Autoclip z wyjątkiem wad fabrycznych; z gwarancji wykluczone są wszystkie przypadkowe przecięcia, przecięcia spowodowane przez urządzenie, miejsca łączenia i uszkodzenia spowodowane korozją,
h) uszkodzenia nadajnika i zasilacza Stiga Autoclip powstałe w wyniku przepięć napięcia instalacji elektrycznej oraz ich nieprawidłowe działanie wynikające z zakłóceń wywołanych przez inne urządzenia lub instalacje.

16. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
a) elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające,
b) elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników,
c) elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
d) inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące,
e) elementy niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.

17. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia na miejscu, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługa gwarancyjną.

18. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: samowolnych wpisów lub poprawek w karcie gwarancyjnej dokonywanych przez osobę nieuprawnioną, dokonywania zmian konstrukcyjnych, prób napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno-konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

19. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.


*z ograniczeniami dla jednostek silnikowych (zgodnie z pkt. 4) oraz akumulatorów (zgodnie z pkt. 5)   ** w zależności co nastąpi wcześniej

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu